23/5/2013
Βάζοντας σχόλια στο blog και επικοινωνώντας.
Παρουσίαση του Interactive Physics.
- Γραμμές εργαλείων, συντεταγμένων, κασετοφώνου, κατάστασης
- Δημιουργία απλής προσομοίωσης
- Επιλογή χωρίς βαρύτητα. Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση.
- Κύκλος-Αλλαγή μεγέθους-αλλαγή εμφάνισης-Παρατήρηση γραμμής συντεταγμένων-Μετακίνηση κύκλου-Καθορισμός αρχικής ταχύτητας -Εκτέλεση της προσομοίωσης
- Αποθήκευση και άνοιγμα της προσομοίωσης
- Δημιουργία μετρητή ταχύτητας και αλλαγή της εμφάνισής του.
- Δυνατότητα εμφάνισης διανυσμάτων
- Εμφάνιση ίχνους (Παράθυρο-εμφάνιση)+(μικρόκοσμος)
- Χρήση πείρου για σύνδεση
- Χρήση άγκυρας
- Δημιουργία προσομοίωσης μπάλας με αρχική ταχύτητα ακίνητου ορθογωνίου (άγκυρας) και εργαλείου ελέγχου (αρχικής ταχύτητας) ώστε η μπάλα να χτυπά στο ορθογώνι0
- Ήχος κίνησης
- Χρήση παύσης
- Νέο κουμπί καταλόγου επιλογών.
- Προσθέτοντας κείμενο
- Ενσωματώνοντας εικόνες
- Εξαγωγή video
- Επεξεργασία-Περιβάλλον εκτέλεσης
- Εξερεύνηση του λογισμικού.
- Παρουσίαση εφαρμογών του Interactive Physics
Παρουσίαση Cmap
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου